Factory Annopol w Warszawie obchodzi urodziny
Pierwsi klienci odwiedzili Factory Annopol 13 marca 2013 roku. Początkowo mieli możliwość zrobienia zakupów w 50 sklepach. W ciągu kilku miesięcy oferta centrum poszerzyła się o drugie tyle. Obecnie na prawie 20 tys. m kw. funkcjonuje już ponad 100 sklepów z odzieżą, obuwiem i akcesoriami wnętrzarskimi w cenach niższych od 30 do 70 procent przez cały rok.
- W ciągu ostatnich 12 miesięcy odwiedziło nas blisko dwa miliony smart shopperów, czyli więcej, niż mieszkańców liczy Warszawa. Cieszymy się z tak licznej grupy osób, które w naszym centrum szukają wysokiej jakości produktów w jak najniższej cenie. To właśnie dla nich, świętując „roczek”, oprócz atrakcyjnych cen w sklepach, przygotowaliśmy konkurs, w którym każdy jego uczestnik wygrywa – mówi Kamila Błazik, koordynator ds. marketingu w Factory Annopol.
Czytaj także: Przebudowa Arkadii. Nowe oblicze centrum handlowego - zobacz wizualizacje
Konkurs urodzinowy Factory Annopol w Warszawie potrwa do 15-go marca. Każdego dnia, co godzinę, można wygrać atrakcyjne nagrody. Każdy, kto zrobi zakupy na kwotę minimum 70 zł i np. w odpowiednim czasie ułoży puzzle, zdobędzie jedną z nagród.
- W naszych urodzinowych zabawach liczy się refleks i dobra zabawa. Najszybsi mają szansę wygrać wycieczki, sprzęty elektroniczne znanych marek, konsole do gry, biżuterię i bony zakupowe. Przez rok otrzymaliśmy od naszych klientów prezenty w postaci uśmiechów i dobrych słów. Dziękujemy i serdecznie zapraszamy! – dodaje Kamila Błazik. Regulamin konkursu dostępny jest w Factory Annopol w punkcie wydawania nagród.
Factory Annopol w Warszawie. Krótka historia
Factory Warszawa Annopol jest pierwszym centrum wyprzedażowym w prawobrzeżnej Warszawie, jak również pierwszym obiektem handlowym w kraju, który już na etapie projektowania otrzymał certyfikat Breeam świadczący o ekologicznym i przyjaznym dla środowiska charakterze budynku.
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 84 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.
Przyjdźcie i zobaczcie sami co Faktory Annopol w Warszawie przygotował dla swoich klientów.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?