MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Młode Orlen Cellfast Wilki przegrały wysoko we Wrocławiu

NOWE
Młode Orlen Cellfast Wilki przegrały wysoko we Wrocławiu

Ryanair otworzył nowy hangar we Wrocławiu. Wyprzedaż na loty od 79 zł

Ryanair otworzył nowy hangar we Wrocławiu. Wyprzedaż na loty od 79 zł

Polecamy

Chcesz przyciągać spojrzenia? Postaw na siwe włosy i błyszcz

Chcesz przyciągać spojrzenia? Postaw na siwe włosy i błyszcz

„Choroba Kopciuszka” często jest diagnozowana zbyt późno. Zwróć uwagę na ten objaw

Choroba Kopciuszka” często jest diagnozowana zbyt późno. Zwróć uwagę na ten objaw

Puszyste naleśniki na maślance. Zajadaj się nimi do ostatniego kęsa

HIT DNIA
Puszyste naleśniki na maślance. Zajadaj się nimi do ostatniego kęsa