- Wystarczy, że będzie po uczelni technicznej - mówi Paweł Szynkaruk, dyrektor Zarządu Dróg Miasta w Świnoujściu. - Przecież my tu w Polsce nie mamy specjalistów od zarządzania tunelami - dodaje.
Ale zaznacza, że miastu zależy, aby nowy kierownik ds. utrzymania tunelu miał doświadczenie techniczne, mechaniczne i elektroniczne.
- Może to być na przykład pracownik związany z mechaniką stoczniową, albo pracujący w terminalu - opowiada. - Może to być też osoba związana z portem, czy nawet inżynier budownictwa.
Kierownik tunelu - jakie obowiązki
Do obowiązków nowego kierownika będzie należało zarządzanie infrastrukturą najdłuższego podwodnego tunelu w Polsce o łącznej długość (z drogami dojazdowymi to prawie 3,2 km), w tym aż 30 różnymi systemami i wyjściami ewakuacyjnymi.
- Nie musi też być mieszkańcem Świnoujścia - dodaje Szynkaruk.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to lipiec 2022r., czyli jeszcze zanim sam tunel zostanie uruchomiony.
- Chodzi o to, aby nowy kierownik miał czas na zaznajomienie się ze wszystkimi sprawami związanymi z tunelem - tłumaczy dyrektor. - Musi rozpoznać wszystkie zamontowane w nim systemy, ale także musi zatrudnić i przeprowadzić szkolenie swoich pracowników.
Kandydaci do tej pracy powinni złożyć dokumenty do 20 kwietnia 2022 w siedzibie dyrektora Zarządu Dróg Miejskich przy ulicy Wybrzeże Władysława IV 12 (pok. nr 9) w Świnoujściu.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?